התפתחות דרמטית במשבר הגיוס: גלנט משנה כיוון

מוטי הלפרין 8 Comment on התפתחות דרמטית במשבר הגיוס: גלנט משנה כיוון

פרסום ראשון ב'מהדורה המרכזית' בקול חי – יוצר משבר הגיוס האחרון שר הבטחון יואב גלנט משנה כיוון בגישתו לעניין גיוס החרדים לצה"ל ומוכן להגיע להבנות. כזכור, גלנט החל את המשבר הנוכחי – כשעוד לפני פסיקת בג"ץ כינס מסיבת עיתונאים פומבית, שבה הציב לחרדים לממשלה ולנתניהו, דרישות והצהרות בעניין הגיוס. ובעיקר, העניק לבני גנץ את זכות הווטו בעניין – מה שסיבך את האפשרות להגעה להסכמה בתוך ממשלת ה – 64 למתווה מוסכם. כתבנו מרדכי הלפרין עם הפרטים

צילום: Miriam Alster/Flash90
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "הזעקה נשמעה עד ירושלים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

המגעים סביב חוק הגיוס: ‏אמש מתקיימת שיחת טלפון בין גלנט לבכירים החרדים הממונים על נושא הגיוס, 'שיחת עדכון' במהלכה גלנט מגלה ריכוך בעמדתו. עם זאת גלנט הוסיף שהוא מעוניין להכניס מספר סעיפים מטעמו לחוק הגיוס.

לאורך כל השיחה חזר גלנט על המסר שהוא "לא מעוניין שנגיע לפיצוץ בעקבות חוק הגיוס – פיצוץ שיסתיים בהפלת הממשלה".

בנוסף, בשיחות שקיימו איתו לאחרונה אנשי שטח מהליכוד – פוקדים וראשי ערים מטעם המפלגה – לחצו עליו להתרכך בנושא הגיוס. "אסור שהפלת ממשלת הליכוד, ממשלת הימין מלא-מלא, תהיה רשומה על שמך" אמרו לו.

כזכור, גלנט החל את המשבר הנוכחי בגיוס – כשעוד לפני פסיקת בג"ץ בנושא התקציבים לעולם הישיבות – כינס מסיבת עיתונאים פומבית, שבה הציב לחרדים לממשלה ולנתניהו, דרישות והצהרות בעניין הגיוס. ובעיקר, העניק לבני גנץ את זכות הווטו בעניין – מה שסיבך את האפשרות להגעה להסכמה בתוך ממשלת ה – 64 למתווה מוסכם.

האזינו לדיווח>>>



8 תגובות

מיין תגובות
  1. 8

    זבלים איזה חוק גיוס ?

  2. 7

    פחות מתגייסים-》פחות חיילים שיגנו-》יותר הרוגים ופצועים בקרב בני עמנו. מי שלא מתגייס, יש לו בעקיפין דם על הידיים של בני עמו

  3. 6

    גלנט שוב גילה ברגע האמת שאין לו ביצים וגם לא עקרונות… כמה עלוב. שוב הקרציות החרדיות ימשיכו לחגוג ובחורנו יפלו?? לט יעבור! אחרי הבחירות – הפרדת הדת מהמדינה ומהפוליטיקה באופן סופי ולט יעזור כלום!!?

  4. 5

    תמיד גלנט התכופף נכנע בדקה אחרונה.שר חסר חוט שידרה פודל של ביבי.רכיכה פוליטית .עוףףףףףףף

  5. 4

    גלנט חסר חוט שדרה,חזר להיות ביביסט.

  6. 2

    החרדים צריכים מכח החובה לתרום למדינה ככל שאר האזרחים, כן גם בצה״ל! הסיפור הזה כן יפיל את הממשלה עם ריכוך מצד גלאנט ואם על ידי בג״צ.

  7. 1

    מתי נבין כל פעם שמתנפלים על ראשי עם קודש מגן העם הרוחני נופלים עלינו צרות בצרורות 7 באוקוטובר עכשיו אירן מתי נלמד לא להתעסק עם בורא עולם ולומדי התורה הקדושה בכל הדורות חלק למדו חלק לחמו אגב בכל העולם והדתות למדו מאיתנו